Monday, June 15, 2009

Bezowe chmurki :-) - 8kcl

Składniki:
2 białka
2 łyżeczki płynnego słodzika Huxol

Bialka ubijam na sztywną pianę, następnie dolewam słodzik i ponownie ubijam na sztywno. Rozgrzewam piekarnik do 120 stopni (bo to minimalna temperatura mojego piekarnika), na papierze do pieczenia robię łyżką kopczyki z piany i suszę w piekarniku przez 15-20 minut. Z pieca wychodzą chrupiące, delikatne i miękkie w środku :-)

Z podanej ilości wychodzi 12 sztuk, 8kcl w każdej :-)

Przepis powstał metodą prób i błędów, na początku dałam trzy łyżeczki słodzika, a na dodatek, przed pieczeniem posypałam po wierzchu wanilią. BŁĄD. :-P. A poza tym (!!!) chciałam je spakować, aby wziąć ze sobą i zawinęłam je w folię.. w związku z powyższym następnego dnia były miękkie, za słodkie, a w ustach zostawał gorzki posmak wanilii.


 
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment